MESAFELİ EĞİTİM SATIŞ SÖZLEŞMESİ

MADDE 1 – TARAFLAR

1.1.HİZMET VEREN

Unvan                         : TOBB Uyum Danışmanlık Anonim Şirketi

(Bundan sonra kısaca “Hizmet Veren” olarak anılacaktır.)

Adres                          : TOBB İkiz Kuleler Mustafa Kemal Mah. Dumlupınar Blv. No:252 İç      Kapı No:Z-24 (Sosyal Tesisler) Çankaya/Ankara  

Telefon                       : 0 (312) 969 89 86

E-Posta                       : bilgi@tobbuyum.com.tr

Mersis No                   : 0845062791100001

1.2.HİZMET ALAN

Ad, Soyad/ Unvan      :                      […]

(Bundan sonra kısaca “Hizmet Alan” olarak anılacaktır.)

Adres                          :                      […]

Telefon                       :                      […]

E-Posta                       :                      […]

MADDE 2 – SÖZLEŞMENİN KONUSU

İşbu Sözleşme’nin konusu; Hizmet Veren tarafından işbu Sözleşme’de nitelikleri belirtilen eğitim hizmetinin verilmesine ilişkin kapsam ve koşullar ile Sözleşme’den kaynaklanan uyuşmazlık çözüm yollarının Hizmet Alan’a gösterilmesinden ibarettir.

MADDE – 3 SÖZLEŞME KONUSU HİZMET

3.1.İşbu Sözleşme’ye konu hizmetin bilgileri aşağıda belirtildiği şekildedir.

Hizmet Açıklaması                           Adet               KDV Dahil Birim Fiyat       Ara Toplam

[…]                                                    […]                 […]                                        […]    

Ödeme Yöntemi                                :                                   […]             

KDV Dahil Toplam Fiyat                :                                   […]                      

Fatura Adresi                                   :                                   […]                         

3.2. Hizmet Alan, “tobbuyum.com.tr” isimli internet sitesi üzerinden satın aldığı hizmete ait yukarıda belirtilen hususlar hakkında bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda bu hususlara ilişkin gerekli teyidi verdiğini beyan ve kabul eder.

MADDE 4 – ÖDEME

4.1.Hizmet Alan, işbu sözleşme konusu hizmetin yerine getirilebilmesi için ödeme işlemlerini internet sitesinde verilen bilgilere göre gerçekleştirmesi ve girdiği bilgilerin tamamının doğru ve eksiksiz olarak girilmesi gerektiğini kabul, beyan ve taahhüt eder. Verilen bilgilerde yanlışlık olması durumunda, hizmete ilişkin diğer bilgi ve belgelerin iletilememesinde Hizmet Veren’in bir sorumluluğu bulunmayacaktır, bundan dolayı tüm sorumluluk Hizmet Alan’a ait olacaktır.

4.2.Sözleşme konusu hizmete ilişkin ödemeler herhangi bir şekilde ödenmez veya banka kayıtlarından iptal edilir ise, Hizmet Veren işbu sözleşme ile belirlenen yükümlülüklerinden kurtulmuş kabul edilecektir.

MADDE 5 – İPTAL, İADE VE DEĞİŞİKLİK

5.1. Hizmet Alan, eğitim sürecinin başlamasına 3 (üç) iş günü kalana kadar hiçbir gerekçe göstermeksizin Hizmet Veren’e yapacağı yazılı bildirim ile söz konusu eğitime katılmaktan vazgeçebilir. Hizmet Veren tarafından işbu talebin kabul edilmesi halinde, 15 (on beş) iş günü içerisinde Hizmet Alan’dan alınan eğitim ücreti banka komisyonları ve Hizmet Veren’e yüklenebilecek diğer masraflar hariç olmak üzereiade edilecektir.

5.2. Eğitime başvuru yapıp eğitim ücretini ödeyen Hizmet Alan, belirlenen tarihte eğitime katılamayacağını eğitim sürecinin başlamasına 3 (üç) iş günü kalana kadar yazılı olarak bildirerek aynı konudaki bir sonraki eğitime kaydının aktarılmasını talep edebilir. Bu durumda, bir sonraki eğitim düzenlendiği tarihte eğitim ücreti değişmiş ise ücret farkı Hizmet Alan’dan talep edilerek aynı konudaki bir sonraki eğitime kaydı aktarılır. Fark ücret ödemeyi kabul etmeyen Hizmet Alan’ın daha önce ödemiş olduğu eğitim ücreti, banka komisyonları ve Hizmet Veren’e yüklenebilecek diğer masraflar hariç olmak üzere Hizmet Alan’a iade edilecektir.

5.3. Hizmet Veren; eğitimin kapsamını, içeriğini ve durumun şartlarını gözeterek eğitim ücretine ve toplam eğitim saatine bağlı kalarak eğitim süresi içerisinde eğitimin şekli (fiziki/çevrimiçi), tarihi ve zamanına (gün/saat) ilişkin değişiklikleri her zaman ve tek taraflı olarak yapabilir. Bu değişikliklerin neticesinde eğitim süreci uzayıp kısalabilir.

5.4. Hizmet Veren; eğitimin kapsamına, içeriğine, toplam eğitim saatine ve eğitim ücretine bağlı kalarak durumun şartlarını gözetip gerekli gördüğü durumda yazılı bildirim yapmak şartı ile eğitim sürecinin başlamasına 3 (üç) iş günü kalana kadar bahse konu eğitimi ileri bir tarihe erteleyebilir.

Bu durumun gerçekleşmesi halinde Hizmet Alan, ilan edilen yeni eğitim sürecinin başlamasına 3 (üç) iş günü kalana kadar gerekçe göstermeksizin Hizmet Veren’e yapacağı yazılı bildirim ile eğitime katılmaktan vazgeçip eğitim ücretinin iadesi isteyebilir. İşbu talebin Hizmet Veren tarafından kabul edilmesi halinde, 15 (on beş) iş günü içerisinde Hizmet Alan’dan alınan eğitim ücreti, banka komisyonları ve Hizmet Veren’e yüklenebilecek diğer masraflar hariç olmak üzere Hizmet Alan’aiade edilecektir.

5.5. Hizmet Veren; sözleşme konusu eğitimi, katılımcı sayısı veya diğer sebeplerle durumun şartlarını gözetip gerekli gördüğü hallerde yazılı bildirim yapmak şartı ile eğitim sürecinin başlamasına 3 (üç) iş günü kalana kadar iptal edebilir.

Bu durum gerçekleştiği takdirde Hizmet Veren, Hizmet Alan’a gönderilen iptal bildiriminden sonra 15 (on beş) iş günü içerisinde Hizmet Alan’dan alınan eğitim ücretini, banka komisyonları ve Hizmet Veren’e yüklenebilecek diğer masraflar hariç olmak üzere Hizmet Alan’aiade eder.

MADDE 6 – GENEL HÜKÜMLER

6.1. Hizmet Alan, internet sitesinden satışı yapılan hizmet hakkında bilgilendirildiğini ve elektronik ortamda bu hususlara ilişkin gerekli teyidi verdiğini kabul, beyan ve taahhüt eder. İşbu sözleşme, Hizmet Alan tarafından elektronik ortamda verilen onay tarihinde yürürlüğe girer.

6.2.Hizmet Veren, internet sitesinde oluşabilecek dizgi ve sistem hatalarından kaynaklanan fiyat ve içerik hatalarından sorumlu değildir. Hizmet ücretlerinin açık bir hata veya yanılma olduğu ortalama bir kişi tarafından anlaşılacak seviyede ve piyasa fiyatının çok altında olması halinde, işbu hatalı fiyata göre verilen tüm siparişlerin Hizmet Veren tarafından iptal edilme hakkı vardır. Hizmet Alan, böylesi bir durumda açık bir hata veya yanılma olması nedeniyle hiçbir hak ve talepte bulunmayacağını kabul ve beyan eder.

6.3. İşbu Sözleşme’den ve/veya uygulanmasından doğabilecek her türlü uyuşmazlığın çözümünde Hizmet Veren kayıtları kesin delil oluşturur.

6.4.Ön Bilgilendirme Formu ve Hizmet Alan tarafından verilen sipariş üzerine düzenlenen fatura işbu Sözleşme’nin ayrılmaz birer parçasıdır.

MADDE 7 – FİKRİ MÜLKİYET HAKLARI

Hizmet Alan, fikri mülkiyet hakları Hizmet Veren’e ait olan ticari markaları, ticari adları, işaretleri ve benzeri tüm hak ve materyalleri yalnızca Hizmet Veren’in yazılı onayının alınması halinde kullanabileceğini kabul ve taahhüt eder.

MADDE 8 – GİZLİLİK

8.1. Hizmet Alan, işbu sözleşmenin ifası sırasında veya herhangi bir şekilde öğrenilen, Hizmet Veren’e ilişkin ticari sır teşkil eden bilgi ve belgeleri gizli tutacağını kabul, beyan ve taahhüt eder. Hizmet Alan, Hizmet Veren’in yazılı izni olmadan söz konusu bilgi ve belgeleri ifşa edemez, yayınlayamaz, kamuya açıklayamaz, 3. şahıslara hiçbir şekilde aktaramaz, kullandıramaz veya onların menfaatine kullanamaz. Hizmet Alan, Hizmet Veren’in bu nedenle uğrayabileceği her türlü zarardan sorumlu olacaktır.

8.2. İşbu madde sözleşmenin sona ermesinden sonra da süresiz olarak yürürlükte kalmaya devam edecektir.

MADDE 9 – SÖZLEŞMENİN SÜRESİ

Sözleşme, eğitim hizmetinin ifa edilmesiyle sona erer. 

MADDE 10 – TEBLİGAT ADRESLERİ

Taraflar, herhangi bir adres değişikliğini diğer tarafa yazılı olarak bildireceğini, aksi halde Sözleşme’de yer alan adreslerin yasal tebligat adresi kabul edileceğini ve bu adreslere yapılan tebligatların diğer tarafça usulüne uygun şekilde tebliğ alınmış, okunmuş ve geçerli sayılacağını kabul, beyan ve taahhüt ederler.

MADDE 11 – UYGULANACAK HUKUK VE YETKİLİ MAHKEME

11.1. İşbu sözleşmenin uygulanmasında ve yorumlanmasında Türk Hukuk ve Kanunları geçerli olacaktır.

11.2. Bu sözleşmeden kaynaklanan her türlü uyuşmazlığın taraflarca dostane müzakereler ile çözüme kavuşturulması esastır.

11.3. Bu sözleşmeden kaynaklı her türlü uyuşmazlığın taraflarca dostane müzakereler ile çözüme kavuşturulamaması durumunda, uyuşmazlık öncelikle arabuluculuk yöntemi ile; çözülememesi halinde ise tahkim dili Türkçe, tahkim yeri Ankara, hakem sayısı 3 (üç) olacak ve uyuşmazlığın esasına Türk hukuku uygulanacak şekilde nihai olarak tahkim yoluyla çözümlenecektir.

MADDE 12 – YÜRÜRLÜK

12.1.İşbu sözleşme taraflar arasında […/…/…] tarihinde akdedilmiştir.

12.2.Hizmet Alan, gerek sipariş verilmeden önce internet sitesinde ön bilgilendirme formunu gerekse de sipariş verildikten sonra işbu sözleşmeyi okuduğunu, içerdiği tüm bilgi ve koşulları kabul ettiğini kabul, beyan ve taahhüt etmektedir.